maandag 18 augustus 2014

Roosterstress

Met veel kunst en vliegwerk en wat hulp van een vriend heb ik mijn rooster weten te achterhalen op de RUG-site. Ik zweer je, die site is een soort toelatingstest: als je er niet mee overweg kunt ben je geen Uni-materiaal.

Uit dit rooster blijkt dat, afhankelijk van in welk studiegroepje ik zit, mijn sportregime mogelijk in de knel komt omdat ik dan college heb tot 18:00.
Meteen voel ik de drang iets aan mijn situatie te veranderen. Wie moet ik daarvoor mailen? Zou ik op Nestor al kunnen zien in welk groepje ik zit? Zou je mogen ruilen?

Berusting in mijn lot is iets dat niet in mijn aard lijkt te zitten. Nu kan een mens ook te veel berusten, ik zie in mijn omgeving zat mensen vanuit een soort inertie genoegen nemen met een situatie waarin ze eigenlijk niet gelukkig zijn, maar te veel controledrang is ook niet gezond. Toch maar even de introductiedag afwachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten