woensdag 20 augustus 2014

Aclomatiseren

Na 7 a 8 jaar gewerkt dan wel andere nuttige dagbesteding te hebben gevolgd wist ik niet meer dat het mogelijk was; Te lange vakanties doen een mens geen goed.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb me prima vermaakt. Volop geluierd, geBBQt, gezonnebaad, gezwommen, gefeest, en zelfs een weekend gezeild op de wadden. Maar nu is het wel mooi geweest en bovendien is het shitweer.
Voor iemand wiens stemming bijna één op een te spiegelen is aan het weer(ik moet echt emigreren) is enige verplichte afleiding en inherente dagstructuur geen overbodige luxe. Met nog bijna 2 weken tot college komen de muren al aardig op me af.
Bij wijze van voorpret heb ik alvast maar een Aclokaart besteld. Ik wil alles doen: zwemmen, hiphop, pop/urban en misschien wil ik bij de Paaldansvereniging! Maar ik wil daarnaast wel bij mijn huidige studio blijven trainen. En er moet natuurlijk ook nog gestudeerd worden...Oh jee.
Ik dacht dat ik door mijn 'senioriteit' enigszins veilig was voor de Verlokking van de Vele Nieuwe Mogelijkheden die je als nieuwe student worden aangereikt...valt dat even tegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten